博海蓝枫

微笑与你同行
Rainy Day in June - Alan Jackson

Sailorsheavenmusic:

Rainy Day in June

I need some sunshine on my face
我需要阳光照在我的脸颊
To help me dry my eyes
来擦拭我的泪眼
I need a blue sky over here
我需要头顶一片蔚蓝的天
So I can clear my mind
来清净我的内心

Maybe your soft breath on my back
或许身后你轻柔的呼吸
To make me feel at ease
使我感到自然
Anything more than what I've got
这就是我得到的所有
On this rainy day in June
在这个六月的雨天

It's a rainy day in June
这是一个六月的雨天
The sky is grey and I am blue
天空灰暗心情低沉
Tryin' to make it without you
试着不去想你
On this rainy day in June
在这个六月的雨天

Yesterday morning I woke up
昨日清晨醒来
On the wrong side of the bed
躺在床的另一边
And on the right side laid a note
在手边躺着我的笔记
I knew what it said
我知道上面写的内容
Then the rain came' hasn't stopped
雨声淅淅沥沥
I don't know if it will
不知何时停止
But I'll keep waiting with the hopeful heart
但我依然满怀希望
On this rainy day in June
等待在这个六月的雨天

It's a rainy day in June
这是一个六月的雨天
The sky is grey and I am blue
天空灰暗心情低沉
Tryin' to make it without you
试着不去想你
On this rainy day in June
在这个六月的雨天

The thunder rolls' the lightning flashes
雷声滚滚,电光闪烁
Every thought began with you
每个思绪都因你而起
I see your face in every clouded paths
在每片浮云中都看见你的容颜
On this rainy day in June
在这个六月的雨天

It's a rainy day in June
这是一个六月的雨天
The sky is grey and I am blue
天空灰暗心情低沉
Tryin' to make it without you
试着不去想你
On this rainy day in June
在这个六月的雨天



评论

热度(18)